Індивідуальний творчий план вчителя англійської мови
Цвіренко Тетяни Володимирівни
на 2017-2022 рр.
ТЕМА: "ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ
НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ
АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ"
МЕТА: впровадження технологій,методик різноманітних форм
роботи на уроках та в позаурочній діяльності, які сприяють розвитку
пізнавальної активності, пізнавальних інтересів учнів з метою покращення якості
отриманих знань, з метою підвищення рівня навчальної діяльності.
ЗАВДАННЯ:
·
вивчити літературу про форми, методи і технології, що сприяють розвиткові
пізнавальних інтересів учня;
·
відвідати уроки колег та прийняти участь в обміні досвідом;
·
проводити самоаналіз і самооцінку власних уроків;
·
впроваджувати новітні технології , інновації в навчальну діяльність,
·
якість і ефективність процесу навчання за рахунок реалізації
творчих здібностей учнів.
·
Ознайомитися з ППД провідних педагогів і впроваджувати його в своїй діяльності.
ПЕРЕДБАЧУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ:
·
оволодіння методами , технологіями, що сприяють розвиткові пізнавальних
інтересів учнів;
·
підвищення якості навчання через підвищення якості уроку.
ТЕРМІН
РЕАЛІЗАЦІЇ: вересень 2017 – травень 2022 ( 5 років).
ФОРМИ САМООСВІТИ:
- інформаційні
збірники, сайт МОН,
- робота з періодичними виданнями,
- відкриті уроки, доповідь,
- організація конкурсів та участь у заходах,
- відвідування вебінарів, семінарів,конференцій,
- ознайомлення з ППД України, області та району,
- оформлення
презентаційнх проектів,
- написання
конспектів уроків, тощо.
ЗМІСТ РОБОТИ
І рік роботи над темою
2017 - 2018
Діагностичний
1. Аналіз утруднень.
2. Постановка проблеми.
·
Виробити остаточний варіант теми діяльності.
·
Вивчення літератури з проблеми, наявного перспективного педагогічного
досвіду.
·
Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану
науково-методичної роботи школи, графіка атестації та курсової перепідготовки
вчителів.
·
Планування участі у районних і шкільних формах методичної роботи:
участь у роботі ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу.
·
Систематичне поповнення портфоліо методичним матеріалом.
·
Вивчення передового педагогічного досвіду роботи .
ІІ рік роботи над темою
2018 - 2019
Прогностичний
1. Визначення мети й завдань роботи над
проблемою.
2. Розробка системи заходів спрямованих на розв’язання проблеми.
3. Прогнозування результатів.
·
Підвищення результативності навчально-виховного процесу через індивідуально-особистісний підхід
до учнів.
·
Конкретизація проблемного питання: «Використання
інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови, як засіб підвищення
ефективності вивчення англійської мови».
·
Науково-методичне опрацювання проблеми за літературними джерелами, вивчення
передового досвіду колег.
·
Участь у роботі ШМО (виступи, круглий стіл, відкритий урок ,
та ін.)
ІІІ рік роботи над темою
2019 - 2020
Практичний
1. Впровадження ППД, системи заходів щодо
розв’язування проблеми.
2. Формування методичного комплексу.
3. Відстеження процесу, поточних, проміжних результатів.
4. Коригування роботи.
·
Демонстрація позитивних здобутків, самостійного моделювання роботи над
проблемою і висвітлення її серед колег.
·
Розробка дидактичних матеріалів, стендів в кабінеті.
·
Розробка і підготовка колективних проектів на заплановану тематику.
·
Участь у роботі ШМО (виступи, круглий стіл,
відкритий урок, та ін. )
IV рік роботи над темою
2020 - 2021
Впроваджувальний
1. Використання особистого досвіду у процесі роботи.
2. Розповсюдження досвіду в ході подальшої
педагогічної діяльності.
3. Коригування
роботи.
·
Розвиток умінь
учнів обирати потрібні джерела інформації
·
Вироблення вмінь
складати опорні схеми, електронні презентації, читати та коментувати їх.
·
Залучення учнів до
використання комп’ютера як потужного інструмента
у викладанні англійської мови.
·
Здобуття та обробка інформації.
·
Стимулювання критичного
ставлення до знайдених повідомлень.
·
Виховання загальної
інформаційної культури.
·
Участь у роботі ШМО (виступи, круглий стіл, відкритий
урок , та ін.)
V рік роботи над темою
2021 - 2022
Узагальнюючий
1. Підведення підсумків.
2. Оформлення результатів роботи з теми самоосвіти.
3. Подання матеріалів.
4.Підвищення рівня
курсової перепідготовки.
5. Інноваційні
педагогічні технології.
·
Звіт про результати роботи
на засіданні ШМО.
·
Самоаналіз
своєї професійної діяльності.
·
Здійснення прогнозування перспектив подальшої роботи.
Підготовка
атестаційних матеріалів.
Участь у роботі ШМО (творчий звіт
вчителів, які атестуться).
Самоосвіта – одна із акмеологічних умов професійного росту вчителя
Програма професійної самоосвіти вчителя англійської мови
КЗ
“Кам'янсько-Дніпровська ЗОШ I-IIІ ступенів №3”
Цвіренко Тетяни
Володимирівни
Навіщо педагогу ВЧИТИСЯ?
Вдосконалюватися, на мою думку, потрібно
все життя. Ми, педагоги-практики, найчастіше орієнтуємося на свій досвід.
І чим більше пізнаєш, тим більше розумієш,
скільки ще корисного можна почерпнути для себе.
Педагог-професіонал завжди шукає найоптимальніші шляхи для підвищення якості навчання та розвитку
інтересу до предмета. Сьогодні дуже важливо, щоб учитель був творчою, саморозвиненою особистістю. Адже саме Учитель має великий вплив на
формування світогляду Людини, яку він навчає.
Сучасний вчитель – це професіонал, він має
бути і артистом, і художником, і письменником. Хороший вчитель постійно повинен продовжувати вчитися: вчитися
працювати над собою, вчитися спілкуватися з дітьми, вчитися готуватися до
уроку. Вчитися, вчитися, вчитися… Педагогічна діяльність подібна до
мозаїки - образ складається з шматочків, кожен з яких необхідно підібрати по
кольору, формі, розміру. Праця кропітка, трудомістка: не завжди
частинки співпадають. Іноді доводиться все перекладати по - новому.
У Святому Письмі сказано, що всякий, хто
вчить, ПОВИНЕН у першу чергу вчити самого себе! Тому самоосвіта - це чергова
сходинка нашого педагогічного Олімпу.
Вдосконалення якості навчання та виховання
в сучасній школі безпосередньо залежить від рівня підготовки педагога.
Суспільство завжди висувало і буде пред'являти до вчителя найвищі вимоги.
Для того, щоб вчити інших, потрібно знати більше. Учитель повинен знати не
тільки свій предмет і володіти методикою його викладання, а й бути
обізнаним з іншими науками, різними сферами суспільного життя,
орієнтуватися в сучасній політиці та економіці. Учитель повинен вчитися всьому
постійно, тому що перед ним кожен рік змінюються тимчасові етапи,
поглиблюються і навіть змінюються уявлення про навколишній світ. Що таке професійне
становлення педагога? Як довго проходить цей процес? Результатом
професійного становлення будь-якого суб'єкта діяльності є його
професійна майстерність. Ні для кого не секрет, що протягом життя людині
доводиться змінювати поле діяльності, не завжди вибір, зроблений після
закінчення школи, буває усвідомленим. Але, так чи інакше, будь-яка робота
вимагає розвитку певних навичок.
Самоосвіта вчителя є
необхідною умовою професійної діяльності педагога. Тому професійне
зростання також можна назвати і пошуком свого шляху, набуттям власного голосу. Для
мене план професійно-особистісного розвитку направлений на
отримання таких знань, які б сприяли розширенню освіченості у своєму
предметі, підвищенню ефективності навчання предмету, сприяли б виробленню
нових педагогічних прийомів і методик, розвитку творчого потенціалу у
професійній діяльності. Створюючи модель програми професійно-особистісного
саморозвитку, я виходила з того, що сьогодні суспільству потрібні
ініціативні й самостійні фахівці, здатні постійно вдосконалювати свою
особистість і діяльність. Займаючись самоосвітою згідно особистого плану
саморозвитку, мною досягнуто певних результатів у роботі, які показують,
що у моїх учнів формується нова система знань, умінь і навичок, розвивається
самостійність, виникає інтерес до англійської мови, а
це все сприяє підвищенню ефективності навчання учнів.
Мотиви, які спонукають
мене до самоосвіти:
Бажання творчості . Вчитель - професія
творча. Творча людина не зможе з року в рік працювати за одним і тим же
поурочним планом або сценарієм. Робота повинна бути цікавою і приносити
задоволення.
Зміни, що відбуваються в житті
суспільства. Ці зміни в першу чергу торкаються учнів, формують їхній
світогляд, і не хотілося б, щоб мій образ формувався у них як
образ «несучасної людини».
Конкуренція. Можливість бути
потрібною на роботі. Не секрет, що багато батьків,
приводячи дитину до школи, просяться в клас до конкретного вчителя, предметника або
класного керівника.
Громадська думка. Мені не байдуже,
вважають мене «хорошим» або «поганим». Поганим вчителем бути прикро.
Матеріальне стимулювання. Без постійного
засвоєння нових знань не домогтися підвищення категорії, збільшення
навантаження у школі.
Інтерес. Вчитися просто цікаво.
Як людина, яка щодня вчить, не буде постійно вчитися? Чи
вправі вона тоді викладати?
Основні напрями
професійно-особистісного саморозвитку:
1. Розширення кругозору зі
своїх предметів, культури людства:
- ознайомлення з принципами сучасної державної освітньої політики;
- оволодіння елементами інформаційної культури;
- досягнення високого загальнокультурного
рівня; забезпечення якісної психолого-педагогічної підтримки
освітнього процесу;
- здатність до вироблення індивідуального стилю педагогічної поведінки.
2.Задоволення специфічної потреби у
практико-орієнтованих знаннях.
3.Забезпечення розвиваючого ефекту набутих
знань, вирішення реальних практичних
ситуацій, які виникають у процесі педагогічної діяльності.
Можна сказати, що зміст програми
направлений на вирішення реальних проблем, з якими я
стикаюся в процесі своєї професійної діяльності. Види діяльності в
процесі самоосвіти, які сприяють моєму професійному зростанню
як вчителя:
- систематичний перегляд певних
телепередач,слухання радіопередач на англійській
мові,таких як ВВС наприклад;
- читання методичної, педагогічної та предметної літератури;
- огляд в Інтернеті інформації з методики викладання предметів, педагогіки, психології, педагогічних
технологій;
- розв’язування олімпіадних завдань,
тестів, питань ЗНО, кросвордів та інших завдань підвищеної
складності або нестандартної форми з англійської;
- відвідування семінарів, тренінгів, конференцій, уроків колег;
- дискусії, наради, обмін досвідом з колегами;
- систематичне проходження курсів підвищення кваліфікації;
- організація гурткової та позакласної діяльності з предмету;
- вивчення інформаційно-комп'ютерних технологій;
- відвідування предметних виставок та
тематичних екскурсій з предмету при проходженні курсів;
- спілкування з колегами в школі, районі,
області та в Інтернеті;
- ведення здорового способу життя.
Результативність самоосвіти:
- Збільшення кількості учнів, які обирають
мої предмети на ДПА .
- Збільшення кількості учнів - учасників
та призерів предметних олімпіад, турнірів та різноманітних конкурсів:
“Гринвіч”,”Puzzle”, “Мовознавець” конкурсів на кращого знавця
англійської мови та інші.
- Мої учні готують комп'ютерні презентації
та проекти з англійської мови .
- Розробка сценаріїв для виступу учнів.
- Проведення відкритих уроків .
На власному досвіді я переконалася в тому,
що сьогодні можна вчитися із задоволенням.
Вчитися можна різними шляхами, і кожен
вибирає собі найбільш прийнятний, але хочеться нагадати слова
німецького філософа Дістервега: «Ти лише до тих пір здатний сприяти освіті
інших, поки продовжуєш працювати над власною освітою ...». Бажаю
всім удачі та успіху!
Література
1.Вчитель: Самооцінювання
/упоряд. Н. Мурашко. – К., 2007 – 128с.
2.Гузова Л.П. Развитие
профессиональной культуры учителя – фактор успешной работы //
Методист. – 2005 - №2. – С.34-37.
3.Довгопол І. Професійна компетентність
педагога: методика комплексного дослідження. – Сімферополь, 2006 – 70с.
4.Діагностика праці
вчителя. /Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2007 –
жовтень. –С.64-70.
5.Квадріціус Л.В.
Професійна самоосвіта вчителя // Управління школою. – 2006 - №13. – С.35-38.
6.Стецюк Л.І.
Методологічні основи діяльності вчителя // Все для вчителя. – 2005 -
№23-24. – С.11-28.
7.Соф’янц Е. Структура
професійної компетентності сучасного педагога // Управління освітою. –
2006 - №17. – С.4-5.
8. Стадник О.Л. Створення
умов для розвитку творчої особистості
вчителів // Все для вчителя. – 2005 -
№21-22. – С.30-32.
9.Тевлін Б. Резерви
підвищення професійної майстерності вчителів // Завуч (Шкільний світ). –
2004 - №11. – С.3-6.
10.Темченко О. Впровадження
інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів
// Завуч (Шкільний світ). – 2005 - №13. – С.10
(вкладка)
ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ.
ВІДВІДУВАННЯ
СЕМІНАРІВ, ТРЕНІНГІВ. УЧАСТЬ У ВЕБІНАРАХ
2020 рік
1. Вебінар MCFR «Медіація: розвиваємо навички розв’язання конфліктів у шкільному
колективі» від 04.03.2020
2. Вебінар MCFR «Як підготувати дитину до
шкільного життя» від 18.03.2020
3. Онлайн-курс «Дія» « Цифрові
навички для вчителів від 26.03.2020
4. Вебінар ТОВ «Всеосвіта» «
Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі» від 31.03.2020
5. Вебінар ТОВ
«Всеосвіта» «Співпраця фахівців та
батьків дитини із особливими освітніми потребами: основні засади ефективної
роботи» від 01.04.2020
6. Вебінар ТОВ
«Всеосвіта» «Ефективна взаємодія вчителя
й асистента – складова успіху роботи в інклюзивному класі» від 01.04.2020
7. Вебінар MCFR «Як підготувати дитину до
сертифікації» від 01.04.2020
8. Онлайн-курс
«Заклади освіти в умовах пандемії» від 10.04.2020
9. Онлайн-курс
«Edera» «Участь
батьків в організації інклюзивного навчання» від 21.04.2020
10. Онлайн-курс
«Edera» «Домедична
допомога» від 21.04.2020
11. Онлайн-курс
«Edera» «Академічна
доброчесність» від 21.04.2020
12. Онлайн-курс
«Edera» «Участь
батьків у організації інклюзивного навчання»» від 21.04.2020
13. Вебінар «Open School» «Медіаграмотність та
інструменти перевірки інформації: текст, фото, відео» від 21.04.2020
14. Вебінар Dinternal Education «Оцінювання навчальних досягнень учнів 3-го класу» від 23.04.2020
15. Вебінар Dinternal Education «Збалансований підхід до
вивчення граматики учнями середньої школи» від 23.04.2020
16. Вебінар «Open School» «Проектний менеджмент як невід’ємна
складова сучасної освіти» від 24.04.2020
17. Вебінар Dinternal Education «Виклик чи задоволення?
Організація змішаного навчання в середніх класах з курсом GoGetter» від 29.04.2020
18. Вебінар MCFR «Підвищуємо кваліфікацію онлайн»
від 29.04.2020
19. Вебінар Dinternal Education « Розширюємо педагогічний
репертуар: ефективна технологія оволодіння мовою за допомогою лексичного
підходу» від 30.04.2020
20. Серія
онлайн тренінгів «Карітас Київ» «Інформаційна та медійна грамотність. Наша
безпека в digital світі» від 17.04, 21.04. 24.04, 28.04.2020
21. Вебінар Pearson “ How to scaffold grammar in your classes to help teen students
reach their goals” від 04.05.2020
22. Вебінар Cambridge Assessment English “Preparing your students online for Writing papers in Cambridge English
Qualifications” від 05.05.2020
23. The Advancing Learning Webinar “Feedback that emprowers” від 06.05.2020
24. Вебінар Cambridge Assessment English “Nome Fun: Building up confidence in writing skills” від 06.05.2020
25. Вебінар British Council «Creative activites for language learners at home» від 6.05.2020
26. Вебінар
«Самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу загальної середньої освіти»
від 07.05.2020
27. Вебінар Dinternal Education «Дізнайтеся як максимально
використати потенціал High Note, щоб не тільки навчити учнів мові, а й підготувати старшокласників до
екзаменів та дорослого життя» від 19.05.2020
28. Вебінар Cambridge University Press “Overcoming challengers and staying motivated in
Online Teaching” від 20.05.2020
29. Педагогічна
рада ТОВ Видавництво «Ранок» «Дистанційне завершення навчального року та
онлайн-інструменти для візуалізації навчального матеріалу» від 21.05.2020
30. MM Webinar “Practical guidelines to help make shift from face-to-face
teaching to online teaching” від 22.05.2020
31.Вебінар Dinternal Education «Зустрічайте Focus second edition: найкращий
екзаменаційно-орієнтований підручник для учнів старшої школи” від 22.05.2020
32. Вебінар MM Publications in Ukraine “Developing listening skills in primary school” від 25.05.2020
33. Вебінар Oxford University Press “Using Classroom Presentation Tools in the Primary
Classroom #2” від 26.05.2020
34. Вебінар Macmillan Education “ Evaluation and Assesment when teaching online” від 27.05.2020
35. Вебінар Pearson «Pearson My Lab and Mastering and Gradescope» від 27.05.2020
36. The National Geographic Learning Webinar”Assessing Young Learners Online” від 28.05.2020
37. Марафон Advance «Как выучить английский за 3 месяца с нуля до
разговорного» от 30.05.2020
38. Вебінар Oxford University Press “Get your students ready for their proficiency test #2” » від 02.06.2020
39.MM Webinar”Paving the way by closing
the Soft Skills gap” від 03.06.2020
40. Macmilan Education “Professional Developments for teachers in the new
normal Q anфтв Ьфсd A” від 03.06.2020
41. MM Webinar “Routines and Habits for our 21st century learners” від 04.06.2020
42. Вебінар MCFR»Освітнє середовище НУШ» від
04.06.2020
43. Cambridge University Press “ PREPARE for Exams: Practice Makes Perfect” від 05.06.2020
44. НУШ. British Council. Документ про підтвердження про
ознайомлення з Навчальними програмами НУШ та Кембриджською шкалою життєвих
компетентностей на онлайн-платформі: nus-english.cоm.ua від 08.06.2020
45. MM Publication “Home reading: a duty or a pleasure?” від 15.06.2020
46. Вебінар Cambridge Assessment English “Beyond motivation:engaging students” від 16.06.2020
47 Вебінар Cambridge Assessment English “Listening at C1 and C2” від 17.06.2020
48. Вебінар Cambridge Assessment English “Speaking at C1 and C2” від 18.06.2020
49. Вебінар Cambridge Assessment English “ Using Cambridge English cahoots in online
teaching and learning” від 18.06.2020
MM Webinar “Routines and Habits for our 21st century learners” від 18.06.2020
50. Вебінар Cambridge Assessment English “Speaking at C1 and C2” від 19.06.2020
51. Вебінар Cambridge Assessment English “Help your students improve their writing
skills with Write and Improve” від 01.07.2020
52. The National Geographic Learning Webinar “Understanding Vocabulary in
Context від 03.07.2020Вебінар Cambridge Assessment English “Teaching Pre A1 Starters, A1Movers and
A2Flyers online” від 07.07.2020
53. Вебінар з
ненасильницької комунікації від сертифікованого тренера та психолога Вострової
Марини від 10.07.2020
54. MM Publication “The Power of Revision” від 13.07.2020
55. The National Geographic Learning Webinar “Teaching to Read Non-Fiction” від 18.07.2020
56. Вебінар Dinternal Education «Як цікаво розпочинати урок
англійської мови? Ефективні вправи, які не потребують підготовки» від
25.08.2020
57. Вебінар Cambridge Assessment English “Cambridge Back to School Online Experience” від 25.08.2020
58. Вебінар Cambridge University Press “
Teaching Writing to young Learners” від 25.08.2020
59. Вебінар Dinternal Education «Новий погляд на улюблені ігри
на уроці англійської мови» від 26.08.2020
60. Вебінар Dinternal Education «Інтерактивні компоненти
підручників Pearson, що полегшують життя вчителів» від 26.08.2020
61. Вебінар Oxford University Press” Make language real” від 26.08.2020
62. Вебінар Oxford University Press ”Teaching Teens” від 27.08.2020
63. Вебінар Dinternal Education «Основні критерії вибору
підручника для початкових класів» від 27.08.2020
64. Вебінар Dinternal Education «Відкривайте для Ваших маленьких
учнів світ дивовижних пригод з інтерактивним курсом Islands» від 31.08.2020
65.Вебінар Dinternal Education «Смартфон, як один із
інструментів урізноманітнення навчання в сучасному освітньому просторі» від
01.09.2020
66. Вебінар Dinternal Education «Викладання англійської мови в 3
класі НУШ: вимоги, очікування, матеріали» від 01.09.2020
68. Вебінар Dinternal Education «Meet Gogetter Let your students really enjoy the learning process in lower secondary
school» від 02.09.2020
69.Вебінар Dinternal Education «Як використання сучасних
інтерактивних технологій сприяє ефективному опануванню англійської та полегшує
життя вчителя іноземної мови» від 02.09.2020
70. Вебінар Dinternal Education «Міжнародна Сертифікація MOS-ваш ключ до успішного працевлаштування» від 03.09.2020
71. Вебінар Dinternal Education «Ефективна підготовка учнів до
іспитів у старшій школі» від 04.09.2020
72. Вебінар Dinternal Education «Розвиток 4-х ключових
компетентностей учнів та продукування учнями творчих ідей» від 07.09.2020
73. Вебінар Cambridge Live Experience “Sensitivity, emprowerment and compassion –
emotionally supporting your students on return to the classroom” від 08.09.2020
74. Вебінар Dinternal Education «Методи максимально ефективного
використання відео на уроці англійської» від 08.09.2020
75. Вебінар Dinternal Education «Сучасний підхід до організації
та проведення персоналізованих форм роботи в класі» від 09.09.2020
76. Вебінар Dinternal Education «Сучасний погляд на викладання
граматики: поєднуємо класичні методи з сучасними інструментами» від 14.09.2020
77. Вебінар Dinternal Education «Активізація вивченого матеріалу
на уроках англійської мови» від 16.09.2020
78. Вебінар Dinternal Education «Міжнародна сертифікація
викладачів від компанії Майкрософт – не мрія, а реальність!» від 17.09.2020
79. Вебінар Dinternal Education « Автетичне освітнє середовище в
класі з курсом Wider World» від 18.09 2020
80. Вебінар Dinternal Education «Roadmap to motivating students^
an eight-step guide»від 22.09.2020
«10000 teachers»at Climate week NYC Sponsored
by SciC and PocketLab» від
26.09.2020
81. Вебінар Cambridge Assessment English «Introducing new personalized results for Pre A1Starters, A1 Movers and A2
Flyers» від 01.10.2020
82. Вебінар
«Академія цифрового розвитку» «Використання освітньої гри Minecraft Education Edition» від 03.10.2020
83. Вебінар
«Академія цифрового розвитку» «Використання цифрової інноватикив управлінській
та освітній діяльності» від 04.10.2020
84. The National Geographic Learning Webinar “Lessons from teachers beginners” від 15.10 2020
85.Smart School Forum «Впровадження змін та використання інформаційно-комунікативних і цифрових технологій
в освітньому процесі» від 26.10.2020
86. Вебінар Dinternal Education «My English Lab- ефективний інструмент змішаного
навчання: як розпочати» від 27.10.2020
87. Вебінар Dinternal Education «Автоматична перевірка
домашнього завдання та якісно новий підхід до аналізу результатів учнівської
навчальної діяльності в My English Lab» від 29.10.2020
88. Вебінар Dinternal Education «Переваги змішаного навчання з
використанням онлайн платформи My English Lab» від 30.10.2020
89.
Науково-методичний онлайн-семінар для вчителів іноземних мов початкової школи
Київського університету ім. Б.Грінченка «Дистанційне навчання іноземних мов у
початковій школі: міфи та реалії» від 10.11.2020
90. Вебінар Dinternal Education « Електронна бібліотека ePanel від Pearson, як засіб якісно нової підготовки вчителя до уроків англійської» від
11.11.2020
ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ.
ВІДВІДУВАННЯ
СЕМІНАРІВ, ТРЕНІНГІВ. УЧАСТЬ У ВЕБІНАРАХ
2021-2022 роки
1. Сертифікат учасниці(ка)
Міжнародного освітнього форуму «Трансформації в освіті:
виклики і перспективи»! від
03.02.2022.
2. Сертифікат
слухачки вебінару «Цифрові права та безпека дітей» від Г.О. В.И. МОВА від
3.03.2021
3. Сертифікат про підвищення кваліфікації за освітньою програмою
дистанційного тренінгу: «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної
освіти» від 01.11.2021
4. Сертифікат про підвищення кваліфікації за освітньою програмою
дистанційного тренінгу: «Створення системи ефективної протидії боулінгу в
освітньому середовищі» від 01.11.2021
5. Семінар ГО «Центр транс
персональної психології» «Створення підтримуючого середовища в освітньому
просторі» від 15.11.2021.
6. Свідоцтво про проходження курсів підвищення кваліфікації за освітньою
програмою дистанційного навчання: «Вчителі англійської мови» від 24.11.2021
7. Сертифікат
учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції «Рівні серед рівних:інноваційні підходи до
навчання дітей з особливими освітніми потребами» від 17.12.2021
8. Вебінар National Geographic Learning «Storytelling in the primary classroom” від 13.01.2022.
9. Вебінар Dinternal Education “Change the rules of the game” від 08.02.2022
10. Вебінар Dinternal Education “ТГІР 2022 Highlights: get ready for what’s ahead” від 09.02.2022
УЧАСТЬ В КОНФЕРЕНЦІЯХ
1. Науково-практична конференція "Актуальні проблеми сучасної науки» від 06.04.2020 р .
2. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Вектори розвитку
та результати досягнень» від 31.08.2020 р.
3. Форум «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії ( Мала Академія Наук) від 25-26.11.2020р.
4. 1st International Conference on Innovative Solutions in Research and Education São Paulo, Brazil from 24 of February 2
5. Міжнародний форум видавництва «Ранок» «Трансформації в освіті: виклики і перспективи»!
Немає коментарів:
Дописати коментар